1 - Egzorcyzmy Emily Rose - 6
2 - Dzień w którym zatrzymała się Ziemia - 6
3 - Hellraiser V: Wrota piekieł - 5
--------------------------------------------------------------
4 - Sinister - 2
1. Hellraiser V: Wrota Piekieł 8/10- może trochę naciągane, ale byłem bardzo pozytywnie zaskoczony tym filmem oraz podejściem do marki.
2. Sinister 8/10- trochę sztampowo i parę kiepskich jump scearsów, ale dobrze się ogląda, jest klimat, czasami jest napięci i świetna muzyka
3. Egzorcyzmy Emily Rose 7/10- trochę za dużo elementów sądowniczych, za to sceny z Emily autentycznie przerażające.
4. Dzień w którym zatrzymała się Ziemia 3/10- nie widziałem jeszcze oryginału, ale i tak uważam ten film za słaby- nudny, kiczowaty i kiepsko zagrany.
1. Sinister - 7.5/10
2. Egzorcyzmy Emily Rose – 7/10
3. Dzień, w którym zatrzymała się Ziemia - 6/10
4. Zbaw nas ode złego - 5/10
1. Egzorcyzmy Emily Rose - 8/10
2. Sinister - 8/10
3. Doktor Strange - 8/10
4. Zbaw nas ode złego - 7/10
5. Dzień, w którym zatrzymała się Ziemia - 3/10