O to, że widziałem dość sporo filmów i potrafię ocenić czy są dobrze wyreżyserowane, czy nie. Kocham Harrego, czytałem każdą książkę 6 razy, ale muszę z przykrością stwierdzić, że filmy w reżyserii Yates'a są potworne.
też czytałem książkę też widziałem wiele filmów, wez nie rób z siebie "znaffcy" owszem Zakon Feniksa i Książę Półkrwi są fatalnie wyreżyserowane ale Insygnie są bardzo dobre. Też kocham Harry'ego
Proszę
Filmowy Ranking
1 miejsce Harry Potter i Komnata Tajemnic 10/10
2 miejsce Harry Potter i Insygnia Śmierci część 1 10/0
3 miejsce Harry Potter i Insygnia Śmierci część 2 9/10
4 miejsce Harry Potter i Więzień Azkabanu 9/10
5 miejsce Harry Potter i Kamień Filozoficzny 8/10
6 miejsce Harry Potter i Zakon Feniksa 7/10
7 miejsce Harry Potter i Czara Ognia 7/10
8 miejsce Harry Potter i Książę Półkrwi 4/10
i przykro mi ale to czego ty potrafisz jest tylko i wyłącznie twoim zdaniem.
Ja uważam wręcz odwrotnie. Dwie pierwsze są średnie, trzecia to rewelacja, późniejsze są bardzo dobre.
hahahahahahahaha dwie pierwsze są średnie? haha śmieszny żart, jeszcze mi powiedz że tyś fanką książek jest to padnę na zawał.
E tam, bzdury;)
;)
No ja rozumiem że coś może sie podobać bardziej, coś mnie ale bez zawałów
Ja mam takie przywiązanie do jakiegoś romantyzmu, to tak indwidualna kwestia przecież, Harry ogólie jest spoko więc nie ma co się wyśmiewać o każdą część.
Nie ma co się kłócić o romantyczną bajkę o chłopcu, wybawcy, czarodzieju. Każdy znajduje tam coś innego i co innego go wzrusza.
Myślałam, że tylko ja mam takie wrażenie i zawsze chętnie wracam do tych dwóch pierwszych części, bo po prostu miały taki fajny klimat i muzyka Johna Williamsa robi swoje, dalsze też oglądam, ale to już zupełnie inny klimat
Zgadzam się :) Najbardziej mi szkoda ,,HPIZF". SKORO INSYGNIA rozbili na 2 części to z ZF to samo powinni zrobić