1.Odrzucone 9/10
2.Genre 9/10
3.Billy's Balloon 8/10
4.Ah, L'Amour 8/10
5.Welcome to the Show/Intermission in the Third Dimension/The End of the Show 7/10
Prawie wszystkie jego filmy krótkometrażowe są dostępne w sieci (nie mogłem znaleźć jedynie jego dwóch najnowszych filmów). Nie polecam ani nie odradzam oglądania (żeby później na mnie nie było ;)
* Ah, L'Amour
http://pl.youtube.com/watch?v=kYqKucJTn2c
* Genre
http://pl.youtube.com/watch?v=z1n3JBQdN84
*...
Mój absolutny idol - z lekkością tworzy najbardziej debilne (pozytywnie :D) i absurdalne animacje jakie widział świat. Np: "Rejected" bardziej oddaje cechy surrealizmu niż jego sztandarowe dzieła jak np: "Krew Poety" czy "Pies Andaluzyjski". Don Hertzfeldt to David Lynch na wesoło.